زندگی نامه اندر و کین

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
اکبر شفیع زاده
17:28
یک شنبه 13 فروردين 1391
 

undrtaker و  kane  دو برادر واقعي هم نيستند يعني هستنا ولي برادرهاي ناتني همديگه هستند.همونطور كه ميدونيد برادر بزرگه آندرتيكر هستش و برادر كوچيكه كين.

ماجراي سوختن صورت كين اينه:؟!!!!

وقتي كه  مادر آندرتيكر ميميره پدرش يه زن ديگه مگيره كه اون زن كين رو قبلا بدنيا آورده بوده و كين ۱۸ساله بوده و آندرتيكر ۳۲ ساله يعني تفاوت سني اونا تقريبا ۱۴ ساله. آندر كه اصلا از ازدواج پدرش راضي نبوده تصميم ميگيره  كه از خانواده دومش انتقام بگيره. براي همين چندي پس از ازدواج پدرش نيمه شب از خواب بلند ميشه و خونشون رو به آتش ميكشه و از خونه بيرون ميره. چند وقت بعد مطلع ميشه كه پدرش به همره زنش در آتش سوختند و برادرش يعني كين زنده مونده و دچار سوختگي شديد سر و صورت شده . بعد از اين ماجرا آندر از كين خوشش مياد و در بهبود يافتن اون ، كين رو كمك ميكنه و اونو در سن ۱۹سالگي با دنياي كشتي كج آشنا ميكنه و رفته رفته كين رو به wwe مياره. كين هم از كشتي كج خوشش مياد و با يك لباس  قرمز و ماسكي براي پيدا نبودن صورت سوختش پيمان عهد را با آندر ميبنده. مدت زيادي دو برادر با هم كارمي كردند و هيچكس ياراي مسابقه با اونا رو نداشت حتي در اين مدت ۲ نفر رو هم به قتل رسوندند،در هر مسابقه كه كين كم مياورد آندر به كمكش ميرفت و در هر مسابقه هم كه آندر كم مياورد كين به كمكش ميرفت. در ابتدا هردو برادر مسيحي بودند اما ..........   .

بعد از چند سال يك نفر ماجراي كشته شدن پدر و مادر كين توسط آندر را به گوش كين رسوند و اين بار نوبت كين بود كه انتقام بگيره. شب هنگامي كه آندر خواب بود كين بالاي سر آندر رفت و هنگامي كه خواست با چاقو به قلب آندر فرو كند وي از خواب پريد و با ديدن اين صحنه يه دست كتك ناب به كين زد و رفت. ۲ماه آندر نبود و در يكي از مسابقات هنگامي كه كين با ميك فولي مسابقه ميداد ناگهان ميكفولي   بند ماسك كين را پاره كرد و چهره ي وحشتناك و سوخته ي كين پديدار شد..... كين با ديدن اين صحنه دستش را به صورتش گرفت و از رينگ بيرون رفت ......  ناگهان صداي دينگ...دينگ... برادر برخاست بله آندر بعد از ۲ ماه با چهره و آهنگي متفاوت بازگشت. حت فن خود (لسترايد) را هم عوض كرده بود ،وي آمد و يك (تامبستون پيلدرايور) به كين زد و رفت. از اينجا بود كه جنگ و آتش ميان دو برادر در گرفت. در طي دو ماهي كه دو برادر نبودند حرفهاي زيادي درباره ي آنها زده شد. تا وقتي كه به ناگاه صداي موزيك كين برخاست و كين با چهره اي جديد به رينگ آمد. در طي اين ۲ ماه كين صورت خود را جراحي پلاستيك كرده بود و ماسكش را هم برداشته بود وي اعلام كرد كه من همون كين گذشته ام و هنوز هم دين مسيح را قبول دارم. چندي بعد در وسط مسابقه ي كين صداي موزيك ترسناك برادر بلند شد آندر با چهره اي وحشتناك وارد رينگ شد و اعلام كرد دين من ديگر مسيح نيست بلكه دين من شيطان است...... بله آندر تيكر شيطان پرست شده بود و ابليس و جن در گوشت و پوست او رفته بود و هيچكس جلودارش نبود و بيش از ۸ نفر را كشت.

اين ماجرا ادامه داشت تا سال گذشته كه دوباره برادران نابودگر رينگ با هم تيم شدند. چند مسابقه را بردند و دوباره از هم جدا شدند. در حال حاضر هم كين مسيحي و آندرتيكر شيطانپرست هست



تعداد بازدید از این مطلب: 1879
بازدید : 1879

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









دوستان عزیز کدام گزینه را می پسندید؟

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



با سلام به شما دوستان عزیز. شما میتوانید با دانلود بازی های کامپیوتر و بازی کردن تعدادی بازی آنلاین ساعت های زیادی مشغول بازی کردن شوید شما می توانید با نظرات خود هر بازی را که می خواهید در نظرتان بنویسید و ما خیلی سریع آن بازی را در اختیارتان قرار می دهیم در واقع ما یکی از بزرگترین وبلاگ هستیم هیچ وبلاگی تا الان نتوانسته است مانند این وبلاگ 732 نظر و تعدادی نظر خصوصی با فقط 215 مطلب جمع آوری کرده است فقط میخواستم بگم که در قسمت نظرات از طریق فرم بنویس که میخوای نویسنده بشی من تو را انتخاب میکنم مانند برادرم علی شفیع زاده که نویسنده دوم است و اختیار تمام وبلاگ را دارد هر کس با مقدار مهارتش میتواند بخشی را به دست بگیرد با تشکر مدیر وبلاگ akbardownload
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر